Sevgili anneler merhaba,
Doğumuma max3 hafta kaldı, Antalya’da yaşıyorum ve bu ara hava felaket durumda. Klima açmamak mümkün değil ama o da aşırı derecede ortamı kurutuyor, boğaz ve burun kuruluğu yaşıyorum. Ben böyle sıkıntı yaşarken haliyle bebeğim doğduğunda nemsizlikten sıkıntı yaşar diye çok tedirginim. Odamızdaki maksimum nem 25 e çıkıyor, 40-60 arası olması gerekirken. Islak havlu da koydum, su kovası da koydum kar etmedi. Aranızda oda nemlendirici kullanan var mı? En çok tercih edilen marka ve modellerin yorumlarına bakıyorum; kimi çok memnun kimi memnun değil. Kafam karıştı, bu konuda tecrübesi olan annelerimizin fikrine ihtiyacım var. Yardımcı olabilir misiniz🌸