Ben de sosyal içicilerdenim.. planlı bir gebelik başlangıcım var o günden beri bırakın alkolü maden suyu dışında asitli içecek bile tüketmiyorum 🙈 Türk kahvesi aşığı olarak, ilk 3 ay kafein tüketiminin zararlı olabileceğini öğrendikten sonra onuda tüketmiyorum. 4. Aydan itibaren günde 1 fincan olur dedi doktorum ama içebilir miyim bilmiyorum. Bu kadar ince düşünmek sakınmak doğru mu onuda bilmiyorum ama bile bile zarar veremem 😒