Zehrabal1 Yagmur75 bu dönemde hap kullanamıyoruz maalesef. Ihlamur iç çorba iç bol su tuket dinlenmeye bak. Biraz zor iyilesiyoruz ama sonunda iyilesiyoruz 😁
Masal-10 Yagmur75 Ben bol bol limon yedim daha doğrusu kestim küçük parçalarla suya koydım daha sonra hem limonları yedim hem suyunu içtim kendime geldim tavsiye ederim
Glsh97 Bende olmuştum Mayıs’ta doktorum sadece pestil kullanabilirsin demişti eczaneden aldım eczacı 3 ayı gectiysen sıkıntı olmaz demişti eczacıya hangisi iyi ise onu istedim 😂 bana baya iyi gelmisti
Dilekuysll Ben de hamileyken grip olmuştum gitmedim doktora geçmek bilmedi sonra bir daha olmuştum gittim hemen serum taktılar o zaman kısa süre de ayağa kalktım bence git doktora daha çabuk iyileşirsin
4228 Bende yeni atlattım halsizlik yoktu sadece burnum tıkanıyordu ama çok kötüydü be yaptıysam geçmedi en son eczaneden deniz suyu alıp burnuma sıktım o çok rahatlattı ve geçti nefes alma probleminiz varsa deneyin iyi gelir