BabyLover Bugün muayenede 2-3cm açıklığım olduğumu söyledi doktor, ikinci doğumum acaba bu açıklık hızla mı ilerler? İlk dogumumda 2 cm açıklık ile bir hafta durmuştum bu sefer de o şekil mi seyreder bilen var mı🙁
ErenimBenim BabyLover bende iki gündür bekliyorum 2 cm açıklıkla geceleri kasılma oluyor ama düzenli sancım daha gelmedi birinci dogumda iki cm açıklıkla 26 saatin sonunda doğurmuştum ama şimdi rahim yumuşamış ama bebek kanala inmemiş bekliyoruz 39 haftalığım
Iscn BabyLover 2. Oldugu için nasıl olur bilmem ama benim ilk te 3 cm le 4 gın bekledim tekrr gittimde 4 cm olmuştu bırakmadılar ztn artık😅 2. De allah buyuk sağlıkla doğsun
hunilimom BabyLover aynı gün doğurdum 5 saate 2. Doğumum du arkadaşım da 1 saatte doğurdu onunda 2. Dogumuydu ikimizde suni aldık
Tugce_gokalp BabyLover 3 cm acıklıkla hastneye yattm gece 12 de sabah 9 bucuk da doğum oldu ama ben Meryem ana otunu almştm çok inanarak kullandk onun da faydası oldu
BabyLover ErenimBenim 26 saat sancı mı cekmistiniz ilk dogumda yoksa 26 saat sonunda sancı ve dogum mu oldu acaba🙏 demek sizin de ilk ve ikinci farklı oluyor şuanda, inşallah en hayırlı sağlıklı zaman ve şekilde doğum yaparsınız, yaparız🥹
ErenimBenim BabyLover evet canım 26 saat beş dk bir sancı çektim çok uzundu sadece nişanım gelmişti gece hastaneye yattığımda 2 cm açıklıkla 10 saatte tam açılma oldu ve dogurdum her bebek her gebelik farklı oluyor
ErenimBenim BabyLover hem belde hem kasıkta ama düzensiz üç saatte on dk bir de oluyo bazen hiç olmuyor ama açılma devam ediyor benim son haftam artık en kötü suni sancı verilecek
ErenimBenim zeyneprana81 ahh bende dünden beri bekliyorum kasılmalar var ama düzenli değil açılma var ama ne zaman gelecek acaba çok agrıyor çatım iğne batıyo sanki alttan
BabyLover zeyneprana81 nasıl oldu nasıl anladınız dogum basladıgını Allah yavrunuzu size bağışlasın maşallah💞💞
BabyLover Iscn peki 4gün sonra sancı mı geldi nasıl oldu doktora gittiniz, bu arada bu yavrunuzu da Allah enn kolay hayırlı güzel şekilde kucağınıza almayı nasip etsin💞💞
BabyLover ErenimBenim sancınızın olması güzel en kısa samanda alırsınız inşallah hayırlı sağlıklı sekilde💞 her gün gidiyor musunuz doktorun yanına son haftada
zeyneprana81 BabyLover 2 cm aciklikla hastaneye yattim ben birgun sonra sabah suyum geldi sancilandim ama her dogum bir degil 2. dogumumda da nisanim geldi oyle sancim geldi 3. De nasil olur bakalim gorcez
Iscn BabyLover aminn. Doktor çağırmişti sancın suyun bsyın olmasa gel diye o gune kdr bekledim bsy oo adı gittim suni sancı verildi
ErenimBenim BabyLover Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıkla gelsin bebeğiniz son haftamda iki güne bir çağırıyor doktor