Fatmakale normal ol sezaryen olma o ilk gün canını almalarını istersin o kadar kötü. Doğum belirtisi de eger alt tarafin da igne batmasi gibi baskilar hissediyosan,tuvalete cok cikiyorsan tutamiyorsan, beline agrilar giriyosa, yurudugun zaman alt tarafin agirlasiyorsa, hareket azalmasi hissediyosan gibi 😘