Mehtapp06 Merhaba kızlar ablama düdüklü tencere alacağız 3bin üst limitimiz bize memnun kaldığınız düdüklüyü önerir misiniz
sedakturk Mehtapp06 merhaba 8 yıldır aryışdız marka kullanıyorum. bi araştırın isterseniz yerli malı mükemmel kaliteli bi ürün. beni hiç yanıltmadı, hem uygun fiyatlı hem çok kaliteli ağır çelik bi ürün.
Tunahan_rumeysa16 Korkmaz emsan bunlarda iyi schefer de bende iki adet var biri korkmaz diğeri schsfer
mhbbbera Fissler 2. Fissler 3. Fissler 🤣🤣 şaşmam şaşırttırmam 😀 alman markası en güvenilir ve en pratik düdüklü