4 cmden sonra epidural takılıyor belden iğne yapılıyor 3 doz şeklinde 4 cm e kadar sancıyı çekiyorsunuz epidural yapılıncada dünya varmış hissi oluyor nst de sancınız 100 çıkıyor ama hissettiğiniz 10 20 lerde gibi oluyor tamamen hissiz olmuyor yürüye biliyorsunuz ama çömelirken dizleriniz birden katlanıyor bende öyle olmuştu pat diye dizlerimin üzerine düşüyordum çömelirken sancıyı tekrar hissettiğiniz de 2. Dozunu yapıyorlar daha sonra 3 alt kısımda uyuşukluk oluyor oyuzden açıklığınıza bakarken çok rahat oluyor acıma olmuyor ıkınmada sorun yaşamıyorsunuz tamamen hissiz olmadığı için sancının ne zman geldiğini biliyorsunuz benim için eksi yanı ben 7 cmden sonra tekrar tüm sancıyı hissettim 3 doz olmasına rağmen epidural işe yaramadı bazısında hiç etki etmiyormuş ve bende daha sonra 3 4 ay şiddetli bel ağrısı oldu ama ilk takıldıgında gerçekten çok rahatlatıyor