Elcoo123- EceAtak tam anlamıyla herseyi belli oldumu bende 21+5 de gireceğim de diyorum biraz ertelesem de daha da büyüse mi 😂🥲
EceAtak Elcoo123- Evet herşeyine bakıyor tepeden tırnağa ilerleyen zamanlar da da gidebilirsin ama benim doktorum bu hafta da önerdi hiç bir sıkıntı yoktu taramalar da ama içim rahat etsin diye detaylıyı da yaptırdım
Simge_celen_ozyildiz_ Asel1211 3lü tarama riski yüksek çıkınca 19+1de girdim özel de devlet hastanesinde ki randevum da 22 haftalık olunca
Elifdeva Simge_celen_ozyildiz_ ayrintilida ne cikti acaba benimde 2li testim yuksek riskli ciktida bende 22haftalk giricem ayrintiliya
Simge_celen_ozyildiz_ Elifdeva 3 tanesine bakılıyor bende trizomi 18 yüksek çıktı detaylı ultrason da herhangi bir bulgu bulunmadı sıvı alma vs. Dediler bende kabul etmedim
Elifdeva Simge_celen_ozyildiz_ detayli temiz cikti yani dimi maşaAllah rabbim saglikla kucaginiza almayı nasip etsin