mommys1 kızlar bu haftanız nasıl geçti benim bi kaç gündür baş ağrım var onun dışında göbeğim belirginleşti göbeğim olmasa kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum 🤷♀️
Selcanunal2004 mommys1 aynı haftalardayız canım Bende elbise giyiyorum göbüş görünmeye başladı :) Bende genel iyiyim arada kusmaları saymazsak :) Cinsiyet belli mi
Basakhilal Haftaya girdim akşamları 6 aylık gibi oluyorum sabah azalıyor 😄 bu hafta bulantı, kalça ağrısı ile geçti. Önümüzdeki haftadan umudum var ♥️
mommys1 Basakhilal ahaahah göbeğini gördükce hosuna gidiyo ama demi benim hpsuma gidiyo asırııı 😂 inşallah bulantıların bida gelmicek sekilde gider 🌸🌸
Basakhilal mommys1 ayy evet bakıp duruyorum :) cinsiyeti de görsek geçen hafta bacak bacak üzerine atmıştı bidaha gidicem açar insallah😂
mommys1 Selcanunal2004 13+1 de kız olabilir belki dedi bağdaş kurmuş açmadı bacakları bizim ki 😂 senin belli mi 🌸 çok şükür mide bulantım oldu ama kusacak dereceye gelmedim inşallah seninde geçer 🌸
Selcanunal2004 mommys1 benim cinsiyet belli değil malesef henüz canım Tam göremedik :) Benim bulantım var ya kusuyorum fena
mommys1 Basakhilal çikolata ye dene bi bakalım bebis ben şeker yedim ama uyuyodu gittğimizde doktor uyandırdı el sallıyo ultrasonda 😂 bacakları açmadı bi türlü çok uğraştı doktor ama
mommys1 Selcanunal2004 hayırlısı olsun canım hiç farketmez ikiside evlat 🌸 ayy valla o kötü ya inşallah en yakın zamanda geçer bendede iştahsızlık var hic bisey yiyesim yok elimden gelse 2 ay yemek yemem
Selcanunal2004 mommys1 yok benimde aksine iştahım fena Çok acıkıyorum Az as sık sık yemeğe çalışıyorum Gündüz iyiyim ama akşam eve gidince hoop yediklerm gidiyor Umarım geçer artık 14 bitcek