Kızlar merhaba 38+1 haftalık hamileyim bugün ilk defa çatı muayenesi yapıldı eve geldiğimde lavaboda peçeteye kahverengi bi leke geldi hala sildikçe çok azda olsa geliyor bu nişan mı yoksa çatı muayenesi yapıldığı için mi geliyor bilgisi olan var mı acaba