Merhaba anneler, 28+3’te bebeğimin kilosu 1519 gr dı ve doktor suyunun da fazla olduğunu söyledi. Gebelik şekerim var ama insülin kullanacak kadar değil, sadece yediklerime dikkat etmem gerektiğini söyledi. İnternete bakıyorum Allah esirgesin ölü doğumdan tutun da erken doğuma kadar her şey yazıyor. İki hafta önde gitmesi bir problem olur mu çok üzgünüm günlerdir yardımcı olacak var mı?