Gamzekck_ Ben kullanmadım hiç canım kullanilir mi bilmiyorum. Kremlerin bile içeriğinin temiz olması gerekir vs diyenler çok var. Başlarda krem vs kullandım tabi kaliteli kremler ama sonra onları da kestim. Farmasinin Bb kremini kullanıyordum onu da bıraktım. Makyaj olarak yaptığım far sürmek eilainer sürmek ruj sürmek ve cimdime de güneş kremi sürmek oldu. Arada allık da kullanıyorum o kadar. Eilaineri umarım doğru yazmisimdir 🤣