Kızlar kafamı çok karıştıran bi sorum var sizlere yenidogan bebeği ilk banyo yaptirdiktan sonra bornoz yada havluyamı sarmak gerek yoksa müslin beze sarılması dahamı iyi olur kimileri havluya değilde bi beze sarmanin daha iyi oldugunu söylüyorlar ama çok karıştı kafam benim birde bornozunu ne zaman kullanmaya başlamamız gerekiyor ?