Selam anneler 🤭 Hamileliğimin başından beri hiç bu haftalara geleceğimi inanmadım 😂 hep bir aksilik, hep bir savaş vererek ite kalka 38+1 olduk. Oğluşumun gelişimi durduğu için aslında geçen hafta alınacaktı ama geçen hafta salı nişanım gelince doktorum bekleyelim dedi. Allahın izniyle yarın sabah 6 da hastaneye yatmışım yapılacak. Baştan beri hiç umudumu kaybetmedim. Doktorum Nuran kıyak tan da Allah razı olsun hiç kaybetmeme izin de vermedi. Bilen bilir kendisini çok seviyorum 😅 kaç doktor bebeğimin düşük olacağını, tutunamayacağını anlattı. Devlet özel fark etmiyor. Ama doktorumdan Allah razı olsun gerçekten ❤️ inşallah oğlum savaşarak bu savaşı da yarın kazanacak ve kucağıma alacağım 😅 lütfen benim için dua eder misiniz, Yarın inşallah küveze girmeden sağlıkla kucağıma alayım diye? Adım Melisa ☺️