Selamünaleyküm kızlar. Ben 21. Haftadayim ve 2 kilo aldım başlangıçtan bu yana. Mesai sonrası uykum geldi kestireyim dedim yaklaşık 1 saat kadar uyumuşum. Bir uyandim ne göreyim ayaklarım bileklerim bacaklarim ve ellerim şiş özellikle sağ ayagim diz kapağima kadar bastirinca içine gömülüyor iz oluyor. Yaşadınız mı bu durumu. Dr aradim hemen ulaşamıyorum. 3 litre ve üzeri de su içiyorum. İçtiğim kadarını atamiyormuyum acaba çok tedirgin oldum 😔