2evlat1anne ben de 39+2 bugün ilk doğumum olacak 🥹 gelen giden yok, bir yandan gelse artık diyorum, bir yandan içerde büyüdü baya kuvvetlendi diye seviniyorum bir yandan çok kilo alırsa nasıl doğurcam normal doğum istiyordum ama ne olacak bilemiyorum daha dünyaya gelmeden bir dünya evham yaptım 😂 ama işte bebiş ne zaman isterse o zaman geliyor bekliyoruz bakalım beyfendinin keyfini 🤗