Kızlar selam. 9 aylık serüvenin sonuna doğru yaklaşıyoruz, ilk bebeğim normal doğumdu. Şu an Bebek makat geliş pozisyonunda, doktorum 36ya kadar bekleriz 36dan sonra zaten dönmez daha dedi. Bu durumda olup sonradan bebeği döneniniz var mı? Sezeryandan çok korkuyorum 😔 Hep normal doğurucam bunuda diyordum korktuğum başıma geldi resmen. Dönmesi için yapılabilicek şeyler var mı