Merhabalar , ben şuan 29. Haftadayım , 20. Haftada diye hatırlıyorum yanlış olmasın detaylı ultrason da benimde bebeğimde parlaklık çıktı tabiki üzüldük gerekli testler yapıldı sonrasında temiz çıktı herşey, hiç korkmayın testleriniz temiz çıktığı sürece bu parlaklık zamanla kayboluyor , bu parlaklık konusunun yanında ekstra kötü anlamda destekleyecek birkaç durumun daha olması gerekiyor dendi bize örneğin bebeğin ölçümlerinde yükseklik yada düşüklük , down sendromu , enfeksiyon geçirme durumu (toxoplazma , cmv ) yada kistik fibroz gibi şeyler bunların kontrolü yapılacaktır. Yada en masum şöyle bir durumdan oluyormuş bu parlaklık durumu siz zamanında kanama geçirmişinizdir (bunu iç çamasırında görmenize gerek yok ben görmedim ) haberiniz yoktur cocuk yutmuştur, şuan yukarda da dediğim gibi 29. Haftadayım parlaklık gitgide kayboldu güzel anne hiiç üzmee kendini pazartesi bir daha kontrol edecekler umarım tamamen gitmiştir yaklaşık 10 anneden birinde görünüyor çok sık karşılaşılan bir durummuş bu durum siz sadece testlerinizi yaptırın her ihtimale karşı ve içinizi rahat tutun ve en önemlisi kendinizi üzmemeye çalışın bebiş de üzülmesin o sizi hissediyor biliyorsunuz sık karşılaşılan bir durummuş rahat tutun yüreğinizi 💕