Busemya salgın var galiba 🤧 benim de 36.haftam bitti,hastalıksız atlatsam şu süreci derken hasta oldum.
Boğazım acıyor ve grip oldum.
Limonlu ıhlamur içiyorum,dün akşam zencefilli limonlu karışım yapıp içtim,iyi geldi.Burun tıkanıklığı çok zorluyor,okyanus suyu kullandım.Bol bol istirahat etmekte de fayda var.Insallah kısa sürede atlatırsınız,geçmiş olsun