Bebeğimin hareketini gün içinde çok hissederdim.Dun hissettim ama sürekli değil neyse bugün ise hiç tekme falan atmadı birşey hissetmedim.birseyler yedim tepki yok, uzandım tepki yok, sonra tatlı birşeyler yedim uzandım orda hissettim ama böylesi normal mi bilemedim çok korktum 😭ama şimdi yine öyle teknesini hareketini hissetmiyorum.