Brisii Kızlar asırı sıcaklardan yemek yıyemıyorum 38+4 üm bebekte bıraz fazla kılo almıs doktor hamur işi meyve kes dedi napıcam bilmiyorum ne yicem ben gibi olan var mı bebege birşey olurmu bir yandan temızlık yapıyorum dogum için 10 günüm kaldı :(
Deryaa00 Brisii bende de hergun ne yemek yapsam derdi var 😕 kolay şeyler hazırlıyorum yada disardan yiyoruz sizde patates salatası ekmeksiz çorba tavuk salatası tarzi şeyler yiyebilirsiniz
Yenibirannee Brisii bende hic dogru düzgün yemek yiyemiyorum meyve ve salata yoğurt tarzi seyler atistiriyorum 🥺
Papatyaaa__ Brisii aa aynı ben 38+2yim dün doktor sakın ekmek hamur işi fln yeme dedi doğuramıcaksın dedi 3518gr şuan yersen doğuramazsın dedi ekmeksizde doymuyorum ama yapcak bişey yok yemicez şuan meyve sebze fln yiyorum anca
fbulut97 Brisii canım salata tarzı şeyler yap hem daha fresh oluyor hem de uğraştırıcı değil içine haşlanmış nohut/mercimek/tavuk tarzı şeyler koy protein olsun yanına da bol yoğurt ya da ayran oh mis
Papatyaaa__ Brisii yok kuzum gebelik şekerimiz sadece çok yiyorum ondan çok kilo almış ama dr kesinlikle kes ekmek hamur işini fln dedi😑
Papatyaaa__ Brisii ekmek falan yerdim hamir işi fln ama şuan sadece meyve sebze peynir yiyorum yani ekmeksiz bide bolca su
Merve1616 Brisii Bende adam akıllı bişey yiyemiyorum sicaklardan.30.haftaya gireceğim.Hep ayran su maden suyu tüketiyorum