Neslihankelesoglu Merhaba, tam 2 aylık hamileyim aşırı halsizlik var ve regl dönemimde olduğum için mi bilmiyorum kasık ve bel ağrım var bunları yaşayan var mı acaba 🙄
suzanacar Neslihankelesoglu 12 haftalık hamileyim. Karın ağrısı mide bulantısı mide kasılması hepsini yaşadım. Negatif hiçbişey düşünmeyin. Herkesin aynı olacak değil. Kötü yorumları okumayın bile. Pozitif her zaman :)
11-02- Neslihankelesoglu ben üçüncü aya girdim şükür mide bulantım azaldı sık idrara çıkmada azaldı şuan gayet iyiyim sadece arada kasık ağrılarım oluyor oda normalmiş rahim büyüdüğü için
KahveliBirAnne Neslihankelesoglu 1. Trismesger bir hamile için en zor geçen ayo tsbi bazıları çok şanslı belirti dahi uok ama kolu hassaiyeti tavan kusma bulsntilaty halsizlik yorgunluk dayak yemiş gibi ağrı sizi kasık ağrısı devamlı uyuma isteği hamilelik hastalık gibi düşündüğümüz com zor geçen aylar 11+3 resmen nefesi zor alıyorum bulantilardan kusmaktan da mutfağımdan igrendim asla yemek yapamıyorum yesemde çıkıyor erkenden tavuk gibi yatıyorum evdeki hereksten uzaklaştım en çok soğuk su cimeyi özledim çünkü içinde kusuyorum
Fulya1993 Neslihankelesoglu ilk hamileliğimde kanamam vardı ve aşırı kusuyordum ama öyle böyle değil Su bile icemiyordum uyuyamiyordm birde bu hamileliğim de ise sadece uyku var başka hiç bişey yok aradada kasik ağrısı oluyor
Mucizeolsuun Bende 8 haftalık hamileyim bi günüm bir günümü tutmuyor acayip derece halsizlik var zamanla aşılır bu dönemde normal demişti doktorum 🤗
Snmlsn 2 aylık hamileyken ben günde 16-18 saat uyuyordum. Çok bitkindim. Ama 3. Ay bitsin her şey anında kesiliyor 🥰
11-02- suzanacar bende 10 haftalık oldum mide bulantım ve çoğu belirtilerim geçti bile herşey düzeldi şuan
Tuba_cagla Neslihankelesoglu normal sadece beslenmene dikkat et yeterli. Bulanti en kötüsü bulantı yaşamiyorsan bunlara şikayet gözüyle bakma derim çünkü normal bı bulantı değil kafayı yedircek bı bulanti oluyor 😁😁
Neslihankelesoglu Tuba_cagla yaşamaz mıyım 🙄 o normal geldiği için söylemedim özellikle sabahları kahvaltı yapamıyorum canım hiç birşey istemiyo prilam kullanıyorum hiç etki etmiyor 😔