tugceefe Selam kızlar 🤗 14+2 haftalık hamileyim. Kız olucak diye hissederken bizim bebiş kendini gösterdi ve oğlumuz olucakmış Allahın izniyle 😍 Biz eşimle isim bakmaya başladık, eşim Asaf koyalım diye tutturdu 😄 fakat ben hala bulmuş değilim ve kararsızım. Bize isim önerilerinde bulunur musunuz rica etsem?😍