Sevgii27 Kızlar kontrolümüz vardı bugün. 32+0 kilomuz 1000 bana az geldi normal midir sizce? Bebek aşağı dönmüş normal doğuma uygun dedi bir ay sonra nst ve çatı muayenesi var geç değil mi 1 ay🥺
Yenibirannee Sevgii27 benim doktorum da 35. Haftadan sonra haftalik olarak kontrole çağırıyor. Demekki hersey yolunda merak etmeyin 🥰
ikiprensannesi__ Sevgii27 canım az maalesef muz ceviz kaşar peyniri kefir meyve bunlar çocuğa kilo aldiriyormus bolca ye toparlar Allah’ın izniyle doğuma kadar
Yenibirannee Sevgii27 ben 2 gun once gittim 26+4 haftalik 950 gramdi ve doktorum 1 hafta geriden geliyor kilosu dedi. Tabi genetikte olabilir minyonsaniz sizede cekmis olabilir.
elistos Sevgii27 başka bir doktora gitmenizi tavsiye ederim ultrason cihazları eksik gösteriyor aynısı başıma geldi tüm hafta kafama taktım sonra haftamla uyumlu olduğunu öğrendim mutlaka başka doktora gidin özele gidin devlette ultrason cihazları çok iyi olmuyo
Sevgii27 Şimdi tekrar aradım doktoru rahat edemedim kilosu 1500 ben yanlıs söylemişim dedi 🤦🏼♀️ aşırı canım sıkıldı ya doğuma kadar 3000 i görür dedi 🥺