YigitPoyrazMomm Nur_50 17+4 günlük hamileyim çok şükür güzel gidiyor ve sıcak havaları saymasak harika😂
86elif Nur_50 8+2 haftalık göbeğim bu platforma yeni katıldım çok güzelmiş.1 haftadır şiddetli baş dönmesi,baygınlık hissi,hafif mide bulantısı,doktorum normal dedi,ağır geçireceğim sanırım bu dönemi.
merve_3838 7+ 5 olduk ama hiç bir belirti yok bulantı halsizlik hicbirsey başlamadı sanki hamile degilmisim gibi hissediyorum diğer 2 hamileligimde 8. Aya kadar bulantı kusma yaşamıştım
bebegimveannesi_ Nur_50 bugün kızımla 23 haftalık olduk bir hafta önce tetanozumuzu yaptırdık yarın 2 düzey detaylı taramamız var çok heyecanlıyım ilk defa renkli göreceğim inşallah sağlıklıdır kızçem🙏 Sonraki hafta şeker yüklemesine giderim bu şekilde ilerliyor hamileliğin en gğzel zamanları bence mis gibi her şey çok güzel hareket ediyor tekmeler dışardan görülüyor Allah’ım isteyen bekleyen herkese nasip etsin😇
bebegimveannesi_ bebegimveannesi_ okuyan herkesten bir ricam var yarın için bana dua edebilir misiniz bebeğime tarama yapılacak sıkıntısı hastalığı var mı diyerek inşallah sağlıklıdır günlerdir hem heyecanlı hem korkuyorum dua ederseniz çok sevinirim❤️🙏