canim benim oğluma da doktorlar hep kafası büyük diyorlardi. 3 hafta ondeydi hep ama.bunun bir cok sebebi var iri bebek olmasi,genetik olmasi, b3beğin doğum pozisyonu almayip basinin rahat buyumesi gibi Allah korusun bi ihtimalde kafasinda su toplanmasi gibi boyle bir sey olsa ultrasyonda farkediyorlar zaten. Dogdugundada o 2-3 haftalik buyukluk farketilmiyor bebegin basinin 4 hafta ve daha fazla buyuk olmasi sıkıntlı bi durum