1asel-duru Muberra08 34 haftada 2800 gramdi bir hafta önde gidiyordu salı günü 37+5 de 3250 olmuştu haftaya da doğuyor inşallah 💙
Nurseanne Muberra08 ben de başka bir şey sorayım 🙈 ne kadar süre sonra diğer muayeneye gideceksiniz. 34ten sonra mı 36 dan sonra mı haftada bir gidilir
Muberra08 Nurseanne benim bebeğim makat gelişte dün doktor öyle söyledi o yüzden 2 yada 3 hafta sonra gel dedi bende 37. Haftada gideyim yine dönmediyse sezeryan günü alayım diyorum 🥹
Nurseanne Muberra08 daha önceki muayenelerde de mi makat gelişti hep. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Temmuzmucizesi26 Youngmotherr bayağı olmuş yazalı ama bebeğiniz doğdu mu kaç kilo doğdu merak ettim bana da 34 de 2400 dediler tahmini kaç doğar merak ediyorum normal doğum istiyorum biraz korkuyorumda aşırı kilolu olmasından
Youngmotherr Temmuzmucizesi26 teşekkür ederim doğdu 7 aylık oldu bile 🌱 40+3 de 3520 gr olarak doğdu normal doğum yaptım 🤍
Temmuzmucizesi26 Youngmotherr maşallah nasıl kilo aldırdınız acaba bilinenler dışında ekstradan bir şey yaptınız mı
Youngmotherr Temmuzmucizesi26 bol bol fındık yedim baya yiyordum gerçekten de ve zorla muz yiyordum ☺️