celileturk aynı şeyi 20. Haftadan beri yaşıyorum eğer doktorun fark ettiyse korkma canım o seni takibe alır ben hastane hastane dolaşmıştım doğum sancısı zannetmiştim 😥 kendini strese sokmaman lazım bide bol su rabbim bebeğini sağlıklı kucağına almayı nasipetsin🤗