Ankarali85-6 Selam kızlar kac haftalik oldunuz kac litre su iciyorsunuzz..fikirr edinelimm .ben 2 litre su iciyorum 4+3 az mi diye dusunuyorum
Beyzanurr53 Ankarali85-6 ben 33 haftalık hamileyim başından beri nerdeyse 3 litre bazen gectigi de oluyor 😂
Aslan10 Ankarali85-6 kız bu dönemde kusmaktan 1 bardak su içemedim ben 😂😂 çok şükür şuan 14 haftayız 3 lt içmeye çalışıyorum
siyahinciii 31 haftalık tek yumurta ikizleri beyefendilere hamileyim 3-4 litre bazen geçiyor bile bildiğiniz içim yanıyor fazlasıyla su içiyorum havada çok sıcak malum