desagr Deletedmom00012 Ben daha doğurmadım ama doktorum ilk çocuk erken gelirse ondan sonrakiler de aynı şekilde erken doğar demişti 🤷🏽♀️
Zeynepimmm Deletedmom00012 ablamin 1.si 36da 2.si 40da geldi 1.si suyu geldi sancısı yoktu sezeryan oldu açılması olmadığı için 2.sinide kendi sancisiyla gelsin diye planlı yapmadı 40.haftada dogum sancısı başladı sezeryana alındı.
desagr Deletedmom00012 Erken gelir dedi ama aynı şekilde geç gelir mi bilemiyorum 🤷🏽♀️ Bi de erkek çocukları zaten geç geliyo diyolar sen şuan kaçıncı haftadasın
YsmnNuh Ben ikisini de 41 haftalık doğurdum bunu da erken beklemiyoruz. Biri kız biri erkek çocuklarım
Kumsal35 Ben ilk oğlumu 42 ye yaklaşmıştık anca olmuştu ama bu hamileligimde sanki o kadar geç olmayacakmış gibime geliyor çünkü Nts de bile Sancim çıktı dün 37+1 iz yine Rabbim bilir tabii . Erken olacak gibi bir his var içimde.
Deletedmom00012 Kumsal35 bende de öyle oluyordu ama yarin 38 olacağım. Birinci öyle olunca artık umudu kestim 🤦🏼♀️