Aselzerya Bugün 3.gun dünden beridir ayaklarım şişiyor da sisiyor ne yapabilirim bunun için ne zamn geçer ağrı yapıyor ayakta durma diyorlar da yürüyüş de bol bol yapmam lazım bilgisi tecrübesi olan yazabilir mi lütfen 🌸
Nazlimom Aselzerya ayaklarını yüksekte tut bol su iç , şekersiz kahvede içiyordum ben baş ağrısıda olmuştu ayakla beraber