Sevgicikk Bugün 2 li test yapmaya gittik 12 haftalık yeni olduk ölçüm yaptı ense kalınlıgı 2.53 çıktı burun kemigini ölçemedim gözzükmüyor daha iyi bir cihazda yani petinalojide baktır dedi yarın gidicem ama çok üzüldüm böyle başına gelen var mı
Dynbfofrt Sevgicikk bence korkmayın o kadar çok duyuyorum ki sağlıkla doğan kendini göstermemiştir yanlış ölçmüştür herşey olabilir hemen iyi bir doktora randevu alın
Nazlimom Sevgicikk ensesi normal burun kemiğide detaylı usg de çıkar içinizi ferah tutun banada öyle dediler fetal dna yaptırdım hamileyken zehir oldu hamileliğim valla etrafımda hep duyuyorum zaten down deyipte böyle test yaptırıp temiz çıkanları 2 li testler yanıltıcı oluyor detaylı usg bekleyin
Yigit_Yagiz_Moms Sevgicikk benim de ense 2.51 çıktı. Burun mevcut. İkili testim 1/55 yüksek riskli çıktı iyi bir perinatoloji doktoruna gidicem ayrıntılı ultrasonda baksın diye.
Aslan10 Sevgicikk kuzenime de öyle dediler çocukta hastalık olabilir dediler kızı üzdüler tosun gibi turp gibi oğlu oldu sakın canınızı sıkmayın çok büyük yanılıyorlar ben sırf bu yüzden kendimi gerek ek istemediğim için yaptırmadım
Masalada Sevgicikk Hiç korkma canım Allahın izniyle hiçbir şey olmaz zaten herkese öyle diyorlar sonunda da hiçbir şey çıkmıyor zaten ondan korktuğum için ben ne ikili ne üçlü test yaptım sadece detaylıya girdim yani Allahın verdiği canı aldıracak değilim onun için hiç girmedim Allahın izniyle evlatlarımız sağlıklı olacak onun için hiç korkma çünkü kaç kişiye öyle söylediler bebeklerin maşallah sapa sağlam doğdu
Yenibirii Sevgicikk canim aglama ense kalinligi 3mm kadar normal sayiliyor zaten. Bendede burun kemigi ölcülmemisti detayli ultrasonda bakildi gayet saglikli elhamdulillah😊