Merhabalar bir sorum olucak 17+2 haftalık hamileyim 3-4 gündür sağ bacağımda yürürken kasılma hissediyorum üzerine basamıyorum kalçamdan bacağıma kadar sızlama şeklinde oluyor. Her adımda bi inletiyor. Başına böyle bişey gelen var mı salı günü kontrolüm var o güne kadar ne yapıcam yürümeden bilmiyorum 🥴🥺