Herkese merhabaa ☺ 12 haftalık hamileyim bugün ikili tarama için muayeneye gittim doktor ultrasonda baktı bir problem görünmüyor ense kalınlığı normal dedi burun kemiğiyle ilgili birşey söylemedi verdiği kağıtta da pozisyon nedeniyle görülmedi yazmış böyle bişey yaşayan var mı bir problem var mıdır sizce 😐