Kızlar normalde 33haftamdayım ama bebıs önden gıdıyor dedı doktorum 35 haftalık gözüküyor ve kilosu 2700gr sizce ıyımı doktorum güzel beklemişsin bebegını dedı bu arada sadece 1 kilo aldım böyle hızla giderse tospik bir bebiş olur dedı tek korkum makat geliyor acaba döner mi zamanla normal istıyordum