Maviii Zeyna0607 sorma bizimkide aynı 🤭🤭🤭 ben evde karnımı doyurup gidiyorum, ya da görümcelerimle gideceğimiz zaman yapıp yiyoruz.. yoksa oturup yemeğini yiyemiyorum Allah affetsin 🌸