Merhaba, gebeliğimin 24. Haftası bitti hamdolsun. Ama 20. Haftada başlayan ayak bileği ve az biraz bacak ön yüzüne bastırınca anladıgım ödemler oldu. Masa başı işim var. Aksam dinlendirince geçiyor, evdeyken ve ayakta iş yaparken vs olmuyor günlerce. Şimdi sıcak havalarda yine hafiften başladı. Tansiyon normal tam idrae tahlilinde protein yoktu.
Bu ayak bacak hafif ödemi gebelik zehirlenmesi öncü belirtisi olurmu ileriki haftalar icin diye tedirgin oldum.
Sizlerinde ödemleri erken başlamışmıydı acaba.
Devasa ödemler değil hafif sekilde ama huzursuzluk yaptı bende