Rapunzel006 38+6 haftalık hamileyim ve bugün kontrole geldiğimde doktor nst de sancı gördü ve yatış verdi. Şu an nst de düzenli sancılarım oluyor 2 cm açılmam var doğumum başladı lütfen prensesime ve bana dua edin şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻♥️
bebegimveannesi_ Rapunzel006 Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah doğumun kolay olur Allah yardımcın olsun🥰🍀
Birannee1 Rapunzel006 inşallah güzel bir şekilde acilmaniz olur darısı da bizlere olur😊 ağrı var mı nasıl hissediyorsunuz
Rapunzel006 Birannee1 bende herhangi bir belirti yoktu sancım yoktu yani ama nst de çok düzenli ve yüksek sancı çıkıyor şu an gözlem altına alındım bekliyorum suni sancı takviyesi de yaptılar ama açılmam yok daha 🤦🏻♀️
Birannee1 Rapunzel006 ay inşallah çabuk açılır sezeryan olmaz sağlıklı olsun tabide normal daha iyi bana göre 🙄