Arkadaşlar merhaba. Doğumuma az kaldı. Başından beri Çamlıca Medipole takipliyim ve normal doğum istiyorum. Ama eşler giremiyormuş sanırım.
Aynı hastanede doğum yapan var mı? Hiçbir şekilde giremiyormu eşler? Ve genel doğum süreci hakkında bilgilendirebilir misiniz beni hastane hakkında.