Arkadaşlar selam hamileliğimi bilmeden X grubuna giren adet geciktirici içtim 10 gün boyunca günde 2 adet şuan 6 haftalık hamileymişim bu ilacı 3 haftalıkken kullanmışım doktorlar çok riskli olduğunu söylüyor aranızda bu tarz ilaçlar kullanan var mı ?