İsim tercihleriniz güzel bence . Etrafa çok bakmamanızı öneririm çünkü herkes her ismi beğenmiyor sizin tercihiniz önemli olan sizin içinize sinmesi. Bende ikizlerimin birine Aras diğerine Aybars koyacağım. Eşimle içimize sindi. Kendi kardeşim bile aybarsı beğenmedi ama bu kimseyi ilgilendirmez dimi😃😃