Vldn0212 Yarın 36 haftalık olacağız ve kontrolümüz var. Bebişler kaç kiloydu bu haftada. Birde bugün acayip bel ağrım vardı🥴sizde de oluyor mu
Sengul-9798 Vldn0212 36+3 2600 Gr dedi bugün Dr biraz küçük bi bebek olacak bizimkisi sancılarım çıkıyor ama acilmam hiç yok sanciyi hafifletmek için 2 ünite serum takıldım bugün
Vldn0212 Gulirmak maşaallah bakalım bizimki kaç kilo olacak. Birde kanala indi mi bebeğiniz hissettiniz mi indiğini
caglanurrr Kelebekcim benimde 36 da 2700 gram doktorum gayet normal aralıkta olduğunu söyledi üzülmeyin💐
Sengul-9798 Vldn0212 büyük ihtimal sanciniz çıkar gerçi benim bel ağrım hiç olmuyor son 1 2 aydır filan
Herseyguzelolsun7 Vldn0212 hayır çok şükür yok şeker yüklemesi de yapıldı normal çok şükür. Açlık 87 1.saat 107 2.saat 75 gibi bir şeydi Ara ara şekerime bakıyorum tokluk en fazla 112 gördüm 🧿
Vldn0212 Sengul-9798 evet sancım çıktı ama düzenli değildi. 38 haftada çatı muayenesine çağırdı doktor
Canan_bgrck Vldn0212 benim 2200 Yani bebekler su an yazılanlar hepsi normal kıloda çok kılolu bebek çok sağlıklı bebek olmuyor sağlığı yerindeyse kilo alınır 🙂