ozgegonultas Hamileliğim 32. Haftasindayim 25 e kadar birşey yoktu şimdi çatlaklarım çok arttı buna iyi gelen birşey yokmu o kadar krem kullandim oysaki 🥺
1Mavimavi ozgegonultas 2 gebeliğimde soğuk sıkım hindistan cevizi yağı kullandım 20 kg almışdım ikisindede çatlağım olmadı Fakat oluşan çatlağa bir faydası olmuyor
Rumeysakc ozgegonultas weleda çatlak kremi kullanıyorum. Çok memnunum. 38. Haftaya girdim bir kaö yerde minik var . O da bol bol sürmedim bitmesin diye ondan oldu . Şimdi bol bol kullanıyorum fiziğimden önemli değil