Yesimmm93 gulruba ben kaldım günde 3 kez içtim pcos vardı bıraktıktan sonra hem hamıle kaldım hem pcos etkisiz hale geldi
gulruba Elifonur3506 Bugun önüme aktar çıktı intertte görmüştüm hamile kalmayı kolaylaştırıyor diye ama detayını bilmiyorum 🤣hemn aldım zaten 20tl fiyatı
Elifonur3506 gulruba çok iyii belki bende denerim sonradan siz deneyin ise yararsa banada önerir misiniz
Freckles Günde 2 kere içtim adetimi düzenledi. 2 ay falan sürdü düzenlemesi. Tam 14. Gün yumurtlama oldu. 8 gün sonra da pozitif test. Hayıt çayının ve D-kiro Myo İnositol etkisi baya iyi geldi gebe kaldım.
Rumeysaa-nmsl Adet düzenleyici etkisinden dolayı her gün 1 tatlı kaşığı öğütüp 1 bardak kaynar suda demleyerek tükettim.Adet olmayı beklerken hamile olduğumu öğrendim ve sadece 10 gün kadar düzenli kullanmıştım🙂
gulruba Yesimmm93 Yesimmm93 tebrik ederim sağlıkla kucağına alırsın inşallah peki kaç gün boyunca kullandın yumurtlama gününe kadar mi yoksa hamile olana kadar mi
Yesimmm93 gulruba 4 yada 6 ay kadar kullandım sonra bıraktım arkasına hamile kaldım canım .Rabbim tez zamanda sanada nasıp etsın
Mervs Aaaa böle bişieyi videolarda duymuştum ve bendede pko var demekki denemekte fayda var çarşıya inince alayım bende bali ne demek gerekiyor aktara sadece hayıt otumu diyecegiz ?