Gulsryzgt bana 32 de gel dedi gidemedim geçen hafta randevu gününü şaşırmısim iki hafta ceza var devlete gidiyorum. Şu an 34+2 olduk. Bugün bir arkadaş gitmiş benle aynı iki hafta geride demiş moralim bozuldu pazartesi triyaj gel dedi nstye gircem heralde doktorda bakarmi sizce