Didemmm88 Selam herkese. 26 haftam bitti. Genel olarak son 3 ay kilo alımı hızlanıyor deniyor. Sizler de öyle mi oldu? Ya da ikinci trimester de mi fazla alınıyor acaba?
Vaveylaanur Didemmm88 ben tam tersi hiç kilo almadım 24. Haftadan beri ama şöyle bi durumum var gebelik şekeri çıktığı için yediklerime dikkat ediyorum diyet yapıyorum bunun etkisi var mı bilmiyorum. Halbuki ben ilk 5 6 ayda çok aldım 9 kilo birden aldım sonra durdu
Canireem Ben de şırda beklemedeyim bugün ilk günüm 3.trimeserde korkuyorum umarım çok fazla almadan tamamlarım🥲