Merhaba kızlar,
Normalde medicana da Nalan Hanım’a gidiyorum çok tatlı çok memnunum ama özel sigortada olan bir sorun sebebiyle Medilofe geçeceğim. Buradan Selda Hanımoğlu’ num çok iyi olduğunu duydum. İnstagramdan da kendisini takip ediyorum. Bir de Bedia Zeynep var ona da kuzenim ve eltim doğum yaptı ikisi de memnundu ama biraz sezaryen sever bir doktor gibi izlenimim oldu ne kadar doğru bilmiyorum. Bu iki doktordan herhangi birine doğum yapan memnun kalan var mı?