Baby1999 Arkadaşlar merhaba öncelikle. Hamile olduğumu düşünüyordum doktor gitdm ulturasonda birşey gözükmedi. Kolumdan kan aldılar 5,6 haftalık hamile olduğumu söylediler ama çocuk rahime gelmemiş hala. Bu durumla karşılaşan oldumu. Normal birşeymi?
11-02- Baby1999 normaldir galiba benim 20 bin küsürdeydi beta hcg şimdi 3. Aya girdim daha yeni yeni kasığımdan yukarı çıkmaya başladı şuan tam göbek deliğimin hemen altında
11-02- Baby1999 kafana takma dua et bol bol bana da kese dışı kanama var dediğinde genelde düşük olur dedi çok şükür yattım ilaçlarımı içip bol bol dua ettim iyleştik herşey dua üstüne dua et cnm