Benim hiç aşırı hareketli olmadı 27.4 haftamdayım yemek yedikten sonra genelde hareketleniyor ve genelde aksamları ama asırı belirgin hareketleri yok dalgalanma gibi. Nadirde olsa tekme atıyor mutlu oluyorum. Gündüz bazen hiç hareket yok bile. Endişe etmeyin onların keyfi çok yerinde 🥰🙏🏽 zaten hep uyuyorlar