ygmr rfanKarar bende.masal dusundum ama nisanda karar kildim bence masal basli basina guzel ikinci isme gerek yok ikinciye kizim olursa onuda masal koyarim artik😁
scl sevilayumitozdemir aden’in anlamına baktınız mı canım? Bende kızım olursa aden ismi diye düşündüm ama anlamı hoşuma gitmedi
FerhanSerkanEilmez Berra ismini düşünebilirsiniz çok yakışıyor ve akıllı oluyor Berra’lar anaokulunda tesbit ettik 😊😊😊